LÅNG OCH HÄRLIG DAG

Hej kära läsare! Nu är jag äntligen hemma, och heeelt slut. Dagen har varit väldigt lång men mysig! Jag, Jempa, Hanna, Veronica, Emilia och Sophia drog ju in till cupen idag igen. Det spöregnade, men fan vad kul det var att titta när folk spelar. I alla fall så bestämde vi oss, några tjejer och killar att åka in till stan och äta middag. Så allesammans åt på tacobar i kungshallen, jättemysigt! Kom hem runt halv tio, hur trött som helt är jag. Imorgon är det kvartsfinal i Eken cup... fan vad vi är grymma! Och jääävlar vad vi ska vinna :D Samling klockan 10 vid gubbängen imorgon, måste alltså gå upp klockan åtta. Måste vara riktigt förberedd och taggat inför kvartsfinalen mot Skånela imorgon - Sängen väntar... Kram♥ 



Kommentarer
Postat av: hanna

är ni tillsammans?

2011-06-22 @ 21:00:11
Postat av: Rebecca Lööf

SV; Nej vi är inte tillsammans!!! Christoffer är en utav mina närmsta vänner :)

2011-06-22 @ 21:03:12
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0