Presenterar en singel!



Jesper ville att jag skulle presentera honom på min blogg, så varför inte? :D Kan börja med och berätta att han är en jättebra kompis till mig, en utav mina närmsta killkompisar. Kan alltid vara mig sjäv med honom. Han är väldigt snäll, skön osv! Vi lärde känna varandra i Augusti förra året, minns det som det vore igår :) Han är sexton år, med andra ord 95a! Helt galet snygg.. och singel konstigt nog! Han söker brud faktiskt, så reagera nu tjejer! Är stolt kompis till denna snygging. Jesper Bengtsson på facebook, bara att lägga till!


Kommentarer
Postat av: Sofia Johnsson

SNYGG HAN VAR! :)<3

2011-06-25 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0