Rhodos bara väntar på oss!


Vaknade nyss och sträckte mig direkt efter datorn, som vanligt. Idag är det en hel del saker som står på schemat! Måste först och främst ''göra i ordning mig'' inför morgondagen då vi åker. Duscha, raka benen osv. Runt lunchtiden drar jag mig till Pernilla och vi packar lite tillsammans.. efter det hem till mig och packa tillsammans. Jag är verkligen så gaaaalet taggad!!!! Imorgon vid denna tid sitter vi på planet påväg till Grekland & Rhodos! Jag och Pernilla kommer troligtvis lägga oss tidigt ikväll, vi måste gå upp klockan 04.30 imorgon. Jag är helt galet morgonpigg, men Pernilla är rena motsatsen.. hur kommer det gå tror ni? Äsch, imorgon kommer vi vara så galet spidade så vi kommer flyga upp ur sängen. Hihi :D Dags att börja med en packlista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

modell!!

2011-06-25 @ 21:03:06
Postat av: Anonym

Helt sexig becca ;)

2011-07-01 @ 17:41:11
Postat av: jim



2011-07-01 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0