Så fortsätter dagen!


Dagen är inte riktigt över för mig... har en massa att göra! Nu måste jag först och främst gå in i duschen, tvätta håret, ansiktsmask, hårinpackning osv! Raka benen gjorde jag igårkväll så det får duga. Efter det måste jag noppa ögonbrynen samt välja vad jag ska ha på mig imorgon, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på skolavslutningen! (Våran skola har avslutning imorgon, nice!) Efter det måste jag blogga, klä på mig hyfsat snygga kläder. Ska nämligen på en liten ''fest'' ikväll med 9orna i vår skola, eller.. 8orna hjälper typ till men får även vara med på festen! Lär väl komma hem klockan 12 ikväll, så det blir ingen uppdatering efter. Nu ska jag hoppa in i duschen, hörs snart igen! :D

Ojoj, gammal bild på mig och Bianci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0