Sådär såg min natt ut!


GODMORGON BLOGGEN!

Igår när jag stängt av datorn fortsatte kvällen verkligen inte bra. Började med att jag skulle öppna mitt fönster ännu mer så jag inte skulle brinna upp i sängen, glömmer bort att släcka lampan i mitt rum då och ser hur miljarder mygg invarderar mitt rum. Jag sket i det och gick och la mig. Efter en stund kommer självklart alla miljarder och invarderar MIG, får minst 10 myggbett och panik. Galet trött som jag var reste jag mig upp igen för att hämta salva som gör att det inte kliar så förjävligt, på vägen till bänken ligger självklart en spik på golvet vilket gör att jag börjar blöda och grina som fan (jag var grymt trött och orkar verkligen inte). Jag tar på salvan och lägger mig i sängen igen. Då ska jag lägga ifrån mig min mobil brevid så jag inte somnar med den i ansiktet (som jag alltid gör) Och vad står på bänken brevid om inte ett glas fullt med coca cola i? Sjävklart råkar jag daska till det så cola flyger över hela gardinern, hela väggen, hela fransmattan och hela golvet. Eftersom cola blir kladdigt var jag självklart tvungen att gå upp ända till toaletten och hämta papper, gick och torkade... somnade jag. Jaja... Godmorgon!

Jag är rätt konstig ibland :( Vem bryr sig om vad som hända mig i detalj inatt liksom? Jaja.. frukosten väntar. Bloggar om en stund!


Kommentarer
Postat av: Hanna Wikman, din favorit <3

GILLAGILLAGILLA!

2011-06-11 @ 12:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0