SVAR PÅ KOMMENTAR



Agnes om NI FÅR SKRATTA..:
"Orkar inte slösa tid på att skriva om den tjejen, hon var inte min typ. Hon varken bjöd på sig själv eller var specillt rolig, vi är rena motsattser."
Så har bianca nilsson skrivit om dej, ni var ju bästisar för någon månad sen? Vad hände? och vilken falsk tjej hon ljuger som fan! du verkar vara världens skönaste och du bjuder alltid på dej själv?! Aja, puss :)<3

SVAR: Haha jo, jag vet.. jag har sett det där på Biancas blogg! Blev faktiskt grymt irriterad när jag lästa det, eftersom det är precis tvärtom enligt mig. Jag måste säga att när vi var med varandra var det alltid jag som gjorde det roliga, som alltid va glad och sa en massa skämt, spelade in videos, tog fula bilder och bjöd på mig som fan. Hon satt alltid bara vid datorn och drev aldrig eller någonting. Det är vad jag tycker! Därför blev jag grymt irriterad när jag läste det där på hennes blogg - Hon har ju typ ca 200 läsare som nu tror att jag är tråkig och inte bjuder på mig själv? När det är precis tvärtom. Skulle jag fått samma fråga skulle jag bara svarat '' vi var helt olika typer, passade med andra ord bara inte ihop'' Menmen... nu gjorde hon det till en större grej istället. Men jag slutar här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0