SOVER HOS SCHILLEN


Matchen blev 5-2 till oss :D Det var hur varmt som helst, vi hade bara en avbytare och de andra laget hur många som helst... alltså gjorde vi en rätt bra insatts endå! Min sjukdom uppkom dock flera gånger under matchen, hatar den.

Nu sitter jag hemma i min säng och försöker välja kläder till kvällen.. som jag tror kommer bli jättelyckad! Jag sover i alla fall hos Matilda Schill med Amanda och Linn, mysigt. Har inte sovit med mina älskade tjejer sen i höstas :( Men nu ska vi återförenas och umgås lika mycket som förut igen! I alla fall så ska jag åka iväg till Bromma nu, träffa en hel del vänner. Hoppas ni får en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0