A-SLUTSPEL ÄR NICE!


Kom precis hem från Eken cup, idag har det väl gått helt okej! Vi vann mot Ceres och förlora med två bollar mot Årsta. Har med andra ord vunnit tre stycken matcher och förlorat en, vilken innebär att vi är i A-slutspel i alla fall! Vi spelar inte en enda match imorgon, utan vårat slutspel börjar på måndag.. ganska skönt om jag får säga det själv. Härligt att ha en dag då man bara kan tagga :D Kanske åker in till Gubbängen imorgon ändå och kollar på olika matcher, älskar stämningen där. Hihi!

Självklart är jag hemma ikväll igen, kan inte dra ut när det är cup och grejer på gång ju :D Måste alltså hitta någon i laget att tillbringa min kväll med. Pernilla ska vara barnvakt ikväll, så henne kan jag inte vara med. Jaja... får se vad det blir till! Nu ska jag in i duschen... btw så frågade Jennifer nyss om hon kunde sova här, det får hon och så blir det. Kram♥

Jag och Alice skiten.. som befinner sig i Spanien!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så snygg!

2011-06-19 @ 01:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0