Eken cup 2011... its over!

Hej alla vänner!

Sitter nu i sängen - nyduschad och förstörd utav alla skador. I förrgår på sista matchen fick jag så äckligt ont i min fot, helt från ingenstans.. och nu kan jag knappt gå. Ingen vet vad det är, alla mina leder i foten är bara helt förstörda. Om det inte blir bättre måste jag till sjukan! Och juste, ni kanske undrar hur det gick i cupen?! Vi kom i alla fall trea :) Mötte Skuru i semifinalen, fyfan..... ogillar laget grymt. Vi var så jävla taggade! Menmen, för att vara en sån stor cup så är ju trea grymt endå. Måste ner och äta något nu, Puss♥

Yeah.. handboll är en tuff sport. Detta blir snyggt till Rhodos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0