Chill sommarlovsdag!



I förmiddags drog jag och mötte Matilda S, Amanda J och Linn. Vi köpte jordgubbar och Nutella! Drog sen och mötte Sanny och Amanda H och åt lite på grillen. Efter det gick vi hem till Linn och satte på I taket lyster stjärnorna (som jag sett minst 20 gånger, hihi) Men det var mysigt! Blev en lugn dag :)

Nu har jag, för några timmar sen faktiskt... klippt mitt hår! Toppade det bara, men tror jag ska klippa ännu kortare ikväll. Tycker faktiskt det är snyggare med kort hår än långt! Förutom på en del då som har gudomligt hår. Man ser äldre och ''stiligare'' ut i kort, tycker jag! Imorgon har jag ställt klockan på 9, tror dock jag vaknar innan dess. Ska i alla fall till stan! Jaja, godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0