L I S T A


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Abonemang ;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Japp
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Sovit med Jenny
4. Hur lång är du? Senaste gången jag mätte mig var jag 1.65, länge sen dock.. nu är jag väl 1.68 kanske :D
5. Vilken är den senaste filmen du sätt? Ladder 49
6. Hur löd ditt senaste sms? ''Om du inte är vaken nu så får du ta och vakna''
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? ingenting utav dom, dom är inte gifta men dom bor tillsammans.
9. När såg du senast din mamma? 10 minuter sen.
10. Icke godkänt i något ämne? Nej :D
12. När vaknade du idag? 07.46, prick!
13. Vilken är din favoritplats? Thailand, utan tvekan.
14. Vilken plats föredrar du minst? S K O L A N
15. Vem får dig att må bra? Mina närmsta och äkta vänner
16. Hur stor är din säng? Bra fråga, men det är den minsta dubbelsängen man kan köpa.. Alltså väldigt stor, älskar den!
17. Vad sover du i? Trosor, linne sometimes :D 
18. Hur många kuddar har du i sängen? fyra
19 Var har du bott/bor? Älvnäs
20. Tycker du om kinamat? absolut 
21. Tycker du om kaffe? älskar det
22. Vad dricker du helst till frukost? ooooboy på helger, annars vitaminsak varje dag, för att hålla mig i bra form (a) fett god!
23. Kan du spela poker? Aldrig gjort
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, min barndomskompis Adam. Vi bor precis brevid varandra och har allltid haft kalas tillsammans :D
26. Kan du några andra språk än svenska? Ser engelska filmer varje dag, och älskar språket - så engelska :D Har ju spanska i skolan, fattar dock inget.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Tror jag stannade på hotellrummet när alexander behövde åka akut, så nej :D
28. Föredrar du havet eller bassäng? BÅDA!! (tänker utomlands)
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
30. Kan du rulla med tungan? yeah, min tunga kan allt
31. Vem är den roligaste människan du känner? Känner massa sköna människor :D
32. Vad har du för ringsignal? Sony Ericsson
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Några, men kusiner osv har ärvt det mesta.
34. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tröja som ligger på mitt golv :(
35. Kan du byta olja på bilen? njae
36. Vilken var den senaste boken du läste? Har alltid hatat att läsa, bara läst två böcker i hela mitt liv.. senaste var som jag vill vara 
37. Dansar du i bilen? yeeeah, när man taggar till matchen med kompisar!
38. När var du i kyrkan senast? Skolavslutningen
39. Hur många hål har du i öronen? fem
40. Har du någon piercing? nej!
41. Har du någon tatuering? nej, men fan vad jag ska ta snart!!! (om inte min allergi bllabla uppkommer)
42. När slutade du med gosedjur? Typ fem år sen
43. Har du pojkvän/flickvän? nej
44. Har du en bästa vän? Arru, världens bästa
45. Vad är ditt mobilnummer? 073985***... m.m
46. Vad ska du göra ikväll? Äta jordgubbar, ''fira'' midsommar på mitt knasiga sätt.
47. Har du några syskon? En storebror som är 94a
48. Vill du flytta hemifrån? Ibland.. och när jag blir vuxen, med pernilla!
49. Är du kär? Nej
50. Finns det någon person som du vill slå? yeees

/ R E B E C C A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0