ANGELICA BÅSK - EN DUM BLONDIN

GODMORGON LÄSARE!
Jag och Angelica vaknade klockan åtta imorse. Eller snarare, jag vaknade åtta och då väckte jag Ankan :D Vi satte då på en film och startade dagen med godis, hehe ^^. Ankan fick för sig att ta ett till hål i örat så vi hämta is och grejer sen bah körde hon! Det är väl så min fredagsmorgon sett ut, nice start på dagen! Idag vet jag inte riktigt vad som väntar, senare på dagen drar jag troligtvis in till staden och möter några vänner och därefter tillbaks till Ekerö igen. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll... vi får se vad som händer! Pusspuss♥♥

DAGENS:
Rebecca - Jag söker ett ord, fan jag kommer inte på det
Angelica - Vad för ord? 0.o

Så jävla dum brud... -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0