Vad gör jag en natt som denna?

Riktigt lamekväll, väldigt lugn. Jag och minst 30 pers till drog till en strand och chillade, tog en massa bilder och lyssnade på musik.. galet segt, men hade helt ärligt inte så stor lust för något annat. Bilderna vi tog får ni imorgon! I alla fall så bestämde jag och Pernilla oss under kvällen att jag skulle sova hos henne. Vi drog hem väldigt tidigt, tog elva bussen till Pernilla. Satte direkt på oss mjukiskläder och blev på vårat flummhumör, älskar't! Nu ligger vi här i två soffor som vi puttad ihop så det blivit en jättemysig säng datorn och tvn precis framför, kan inte bli bättre. Imorgon ska jag vara med på Susannas (Pernillas storasyster) studentmottagning, ska bli jätteroligt! Dags att vara social och mysa med min älskade bästis. GODNATT♥

v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0