Vad händer hos mig?


Sitter just nu och lyssnar på musik! Åt för en stund sen en god lunch med familjen och Jennifer. Om en liten stund ska jag och Jennifer ner och ''baka'', eller något liknande. Vi ska i alla fall fixa i ordning vad vi kan utav glass, marränger och jordgubbar... helt underbart gott! Senare ikväll ska vi grilla kött.. moahaha :D Jennifer sover här ikväll igen, vi ska gå och bada sent ikväll och har vi massa chips och godis hemma. Det blir en lugn och mysig midsommarafton! Tråkigt inlägg, men nu vet ni läget i allafall.
Här får ni en bild jag tog på mig själv igårkväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0