1 mars

Det var den 28onde februari igår och den första mars idag, känns konstigt. Fast det är väl så det är med februari? NY MÅNAD I ALLA FALL!

Jag, Pernilla och Kajsa vaknade sjukt sent.. eller jag vaknade sjukt sent för att vara jag. Klockan var prick elva när jag vaknade och kollade på mobilen! Jaja, hur ser dagens planer ut? Om drygt en timma tar jag bussen till Anias hud & skönhet och fixar ögonbrynen och lite såntdär! Efter det är det träning som gäller, 17.00 i bollhallen som varje tisdag. Vet inte riktigt vad jag ska göra senare ikväll.. lite ångest. Men det löser sig! Åker till Ania helt osminkad så jag hoppas ingen ser mig. Pussar♥

Rebecca ♥ Pernilla. Gotland 2010, obeskrivligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0