Dax för handboll!

Dålig uppdatering, det vet jag om.. har haft en massa annat för mig! Nu börjar jag som vanligt igen.
Sitter med Jun vid min sida. Vi är hemma hos Jennifer och ska snart dra oss upp mot bollhallen, har nämligen handbollsträning. Planerna efter träningen är lite oklara, men tror i alla fall jag går hit och duschar och fixar mig. Lutar mot att det blir en filmkväll med några härliga människor, eller så drar vi ut en stund.. Vi har med andra ord lite olika alternativ! Bloggar om ett par timmar igen, nu är jag stressad. KyssN
Vi tre dåra! (:

Kommentarer
Postat av: ekvaaaaaaaaaa

hon jennifer ser ut som ett spöke, blev fett rädd :p



2011-03-03 @ 22:11:24
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter biancas blogg? :)

2011-03-03 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0