Gårkvällen och idag:


Snackade med Lollo hela gårkvällen, en av alla anledningar till att jag inte bloggade. '' Min pappa är thailändsk massör och har karate dräkt och sånt där! '' HAHAH, i like våran humor♥

Vad gör jag just nu? Ingenting egentligen. Sitter och snackar med Louise i skype, redigerar bilder och äter lite, hehe. Cupen fortsätter somsagt idag, samling klockan kvar över tre vid kommunhuset, fram tills dess ska jag bara slappa. Kolla på någon film och ni vet! Försöka ha fantasin till att blogga. Hörs snart igen kära läsare♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon e snyggare på bilderna på hennes blogg.

2011-03-08 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0