Gästblogg Gästblogg Gästblogg!

Hej alla Rebeccas läsare!
Det är Louise här! Ni kanske inte vet vem jag är speciellt bra så jag hade tänkt att gästblogga lite! :) Jag och Rebecca har inte träffats speciellt mycket, vilket vi verkligen måste ändra på! Men hon är världens gulligaste och jag gillar verkligen henne.
Iaf, min dag idag har varit helt okej och jag har varit i skolan som alla andra barn, haft prov och liknande. Efter skolan så åkte jag till något som vi här i Saltsjöbaden kallar för Tippen, det är som ett centrum liksom.
Såhär nice var jag när jag kom hem från skolan..



Pusspusspuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0