Godnatt Läsare.

Tror jag ska lägga mig nu, är sjukt trött. Har snackat med Evelina en del ikväll, för er som inte vet det så är hon i Spanien, saknar henne så det gör ont. Bestämmer nu att jag ska sova hos henne på fredag då hon kommer hem. Jag älskar min bästis!

Imorgon ska jag till stan igen, med kajsa och kanske Jenny och Pernilla. Ska också träffa en del där, bland annat Elin Ekva och Angelica mina snygga brudar. Ska gå upp i god tid imorgon så jag hinner blogga massor på morgonen innan jag åker. Kameran följer med imorgon så ni får bilder tomorrow. Även pics på saker ja shoppat den senaste tiden. Ska sluta babbla, GODNATT♥


Ful, trött och sliten chey, Ush!

Kommentarer
Postat av: viktoria

Du är söt <3

2011-03-05 @ 00:17:33
Postat av: Anonym

Vart är shoppingen? :P

2011-03-09 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0