HELT STÖRT


Biancas videoinlägg egentligen, därför är det mest hon som snackar! Somsagt i videon så sover jag hos Bianca ikväll igen, min fina bästis. Älskar henne så mycket!! Vi ska ha det så jävla mysigt. I alla fall så var vi i stan idag. Eller jag Erik och Ludvig hängde på brommaplan i en och en halv timma för vi skulle vänta på Konrad, men han kom inte så vi stack. Mötte istället upp honom, Ida, Bianca, Jenny och Pernilla i stan. Efter ett tag kom också Elin & Angelica mina snyggingar från Rönninge så fick jag hälsa på dom också. Får planera in en helhelg med er brudar! Jaja, ska titta film nu. Pussar♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter biancas blogg? :)

2011-03-04 @ 17:02:18
Postat av: Anonym

Vad heter biancas blogg? :)

2011-03-04 @ 17:02:56
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; Biancas blogg heter www.bianci.blogg.se! Skriv gärna namn nästa gång :)

2011-03-04 @ 17:09:11
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0