Jag svarar...


Jennifer om HEMMAKVÄLL:
Vad är anias hud och skönhet för någonting? Asså vad kan man göra där tex? Kostar det något att fixa till ögonbryna där och vart ligger det ens? Oj så många frågor, hahah men skulle bli tacksam om du kunde svara på min fråga i ett inlägg med en bild eller nåt? För då fattar jag nog bättre och det är mycket roligare, Haha. Jättefin blogg och vad fin du är! :)

Svar: Anias hud och skönhet är en skönhetssallong som ligger vid ladan på ekerö. Om du inte vet vart ladan är så ligger den på vägen mellan konsum och statoil, hoppas du förstår då! Man kan göra lite olika saker hos Ania. Man kan t.ex. noppa ögonbrynen, färga ögonbrynen, fixa naglarna ( fransk manikyr, gelénaglar osv ). Man kan också få ansiktsbehandling, fotvård, hårstyling och nästan allt sånt som har med skönhet att göra! Självklart kostar det här pengar, det är ju en helt vanlig skönhetssalong. Hur mycket kan jag inte säga eftersom det beror helt på vad man gör! Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0