LIVE FRÅN FJÄLLEN


Hur mår ni? Själv mår jag super! Jag och Evelina ska snart börja göra i ordning oss inför kvällen. Vi ska äta på resturangen ikväll precis som igår, men denna gång med även Hanne och Vendelas familj! Senare ikväll ska vi köpa massa godis som alltid, och även hyra en film. Kommer bli en skitnice kväll!

Dagen har väl inte varit så speciell. Vi har åkt skidor och kollat in oddmolly kläder, hehe! Både jag och Evelina gillar att åka sittlift än skidor, så vi åker nästan alltid vidare med liften och tillbaka igen istället för att hoppa av.. hih! Vi ska ta en massa bilder med systemkameran ikväll, på resturangen, utomhus och överallt. Så om internet inte är så segt som det varit idag delar jag med mig utav det! Nu ska vi börja göra i ordning oss. Pussar♥♥/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0