OH YES!


Jag ÄLSKAR kaffe! Har gjort det ända sen jag var sju år, vilket inte är så vanligt när man är barn. Jättemånga utav mina kompisar gillar inte kaffe, medans det är bland det bästa jag vet. Kommer ihåg att på alla släktkalas osv, då alla barn drack saft eller läsk.. då drack jag alltid kaffe! Fan vad jag älskar det.

Pratar knappt någonting när jag fryser. Yes, it's true! Det låter verkligen jätteknas, men går inte att säga så mycket mer. Hela tiden när jag fryser pratar jag jättemycket mindre, ibland ingenting alls. Detta beror då inte på att jag är blyg, jag har ingen aning om vad det beror på! Men om jag en utekväll mitt på vintern till exempel, då kan jag bli jätte tillbakadragen just bara för jag fryser. Helt random slutar jag liksom prata. Helt sajk, ni kan fråga mina vänner!

Jag älskar att planera saker! Om det är någonting jag längtar jättemycket till, vill jag alltid planera hur mycket om helst flera dagar eller kanske månader innan (beroende på vad jag ska göra) Vill alltid snacka med personerna jag ska va med om vad vi ska göra, vad vi ska ha gjort under den dagen osv. Det blir liksom som en drog att snacka om det man ser fram emot jättemycket! Brukar alltid planera mina helger jättetidigt, och alltid i detalj vad jag ska göra, eller inte riktigt detalj, men hatar att ha något oklart. Om jag snackar och planerar t.ex. helgen går alltid dagarna innan mycket fortare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill inte låta gnällig eller så men kaffe stavas med k :P Du kanske förvirrar det med engelskans coffee...

2011-03-23 @ 22:40:03
Postat av: Oj

Visste alla dom där 3 syptomen, skulle vara kul att få fveta mer om dina kläder <3

2011-03-24 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0