Svarar på gamla och nya frågor...


Anonym
om Jag ♥ dig:  vad heter låten ? :)

SVAR: Låten Imagine that! :)

Sara om Jag går under.:  vart kommer tröjan ifrån ? :) tacksam för svar <3

SVAR: Tröjan på jag har på mig på den bilden är Evelinas, så har ingen blekaste aning om vart den är köpt. Du kan fråga Evelina Djupmark på facebook. Kram!

HÄJH om Grattis på fjortonårsdagen bästis♥: är inte evelina din bästavän? eller är jag helt ute och cycklar?.. eller du kanske har fler. Men en fråga: vem är din allra närmaste vän? :') kram

SVAR: Jo, Evelina är min ABSOLUT NÄRMASTE KOMPIS. Men jag har flera jag har jättetajt relation till. Bland annat Elise, Pernilla och Jun, även Bianca. För mig behöver inte bästa vän vara den man jätteofta är med.. utan för mig beror det för på relationen man har till personen. Jag kan t.ex vara närmre kompis med en jag är med en gång i månaden än en person jag är med ett par dagar i veckan! Har alltid velat säga det så tog upp det i det här svaret, hihi.

Kommentarer
Postat av: EG

Matilda Molin då? Du är falsk. Usch asso. Skulle aldrig vilja ha en vän som dig.

2011-03-18 @ 19:56:48
Postat av: Matilda MOlin

Tja på dig EG, tänkte bara berätta att Rebecca inte är falsk, och jag vet att du vill ha en vän som henne. Hon är något av det dyrbaraste som jag har och jag kommer älska henne tills jag dör. Bara för att hon inte skriver mitt namn som en av hennes bästavänner betyder det inte att hon är falsk? Jag vet att hon älskar mig, vi träffas istortsätt aldrig längre, men jag vet att jag alltid har henne när jag behöver henne, hon ställer alltid upp. Och jag ställer alltid upp för henne, det hoppas jag att hon vet! Om jag hade blivit sur/ledsen hade jag sagt det till henne, men vafan, det här är en blogg med 200 pers som läser? Tror du att jag bryr mig så mycket om hon inte skriver mitt namn då? NEEEEEJ. Så ta reda på hur läget ligger innan du säger något!

2011-03-19 @ 16:57:23
URL: http://matildatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0