GÅRDAGEN

Godmorgon bloggen!

Ohyes, jag vet om att min uppdatering har sugit.. och det visade sig på besökarna igår.. fan. Nu är jag tillbaka! Var på äckligt dåligt humör igårkväll.. men kan berätta om fredagen endå!


Stack först och mötte upp Louise vid hennes monster skola i saltsjöbaden (blev rädd för skolan) Vi drog oss in till stan och mötte Simon och Viktor. Vi fikade och sådär ett tag, sen kom Ebba och joina oss. Strax före sex åkte jag hem från stan och istället till Evelina, där vi fixade oss för kvällen och åt middag. Efter det mötte vi upp Alice, Pernilla, Molly, Emmy, Elvira och Victoria. Vi drog till Micke där Martin, Filip, Johan, David, Daniel, Wille, Jim, Olle och Mikael var. Var där ett tag sen stack vi ut.. var på världens depphumör på kvällen så drog hem strax före elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0