Början på en ny vecka

Tjatjotjena! (Tack Louise för du gjort så jag hakat upp mig på den hälsningen)

Jag kom precis hem från skolan. Behövde gå till ICA när vi hade slutat för att rita av hela skiten på ett papper, hade tydligen en sådan uppgift tills på onsdag. Kvällens planer ser väl inte så märkvärdiga ut. Nu ska jag gå ner och plugga som fan, både hemkunskap och matte. När klockan börjar närma sig 8 så blir det skype. OBS: Kommer självklart blogga samtidigt som jag pluggar, hehe. Hörs med intressantare inlägg snart!♥

Oh ja.. nu vet alla hur jag ser ut i oplattat hår. Aldrig visat förut! :D

Kommentarer
Postat av: lollooooois

höhö tjatjotjena! ;)

2011-03-14 @ 21:37:28
URL: http://lovemyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0