Jarrå, jag lever!

Hej alla läsare! Jag är på benen igen, efter ett hårt dygn. Kom nyss hem från min fotbollsmatch som spelades i Älvsjö, träningsmatch i och försig. Vi hade inte en enda avbytare och dom hade 7 stycken. Det började med att dom gjorde ett mål, efter det gjorde jag ett mål och det blev därför 1-1.. vi klarade av att hålla resultatet hela timman utan några byten. Så jättebra spelat tjejer!

Gårkvällen blev jättelyckad, fiesta hos johan med en massa sköna. Vi kom hem till Emmy strax före 12, satte på en film och snackade en massa. Ja.. det var väl det! Har inte den blekaste aning om vad jag ska göra ikväll. Antar att jag tar det rätt lugnt, vart vet jag inte. Ska sätta på mig kläder och göra mig i ordning. Hörs om en liten stund!♥



Gillar er galet mycket♥ / R E B E C C A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0