Jag har varit mindre än vad jag är idag...



Matilda och jag för tre år sen, vilken jävla tid!

Jag i turkiet för jävligt många år sen, foppatofflor och plattfisk♥

Jag och Evelina på gotland år 2008!

Här var man ännu lite mindre!

Malin och jag, HAHAHHAHAH.

Nelly, snubben från Amigo och jag!

Fjortistider på grönan♥

hahahahahha, kan inte sluta garva åt denna groteska bild. Vafan har jag på mig?!

Skulle vara på mammas jobb i någon halvtimma, klart man klär upp sig liksom...

Haha, okej.. vissa bilder fattar jag inte hur jag vågar visa för er. Eller rättare sagt, hur ni vågar titta på. Men jaja.. det där var väl en liten del av min barndom! Ska jag lägga upp mer bilder från när jag var mindre eller är det bara ointressant? Puss!/Rebecca


Kommentarer
Postat av: matilda

Byt bilden på dig och mig, mår illa av den..

2011-03-23 @ 17:06:43
URL: http://matildatm.blogg.se/
Postat av: M.I

hahahahaha fyfan vad grotesk bild på mig rebecca! förlåt för om jag skrämmer er gott folk!



hoppas du har det as fint på praoen! KRAM <3

2011-03-23 @ 19:30:39
Postat av: Anonym

Gahahahahaahahahah!! söta unge! <3

2011-03-24 @ 08:54:40
URL: http://lovemyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0