Spanienshopp på fredag!

Tja på er läsare!

Sitter just nu och är inne på alla möjliga olika hemsidor. Framförallt, de ''vanliga''.. med bara en massa billigt. Ska ju shoppa till Spanien med tjejerna på fredag.. MÅSTE verkligen det. Då är det bara två veckor kvar tills vi sticker, och jag känner att jag verkligen inte har ett skit att ha på mig. Men mycket pengar har jag däremot inte.. därför kan jag glömma alla oddmolly blusar och istället vända mig till de affärer jag älskade när jag var liten. Har faktiskt lite panik, det är hur mycket som helst jag måste köpa till Barcelona. Har gjort en lista över allting:


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kör på dagens blogg, anmäl dig gärna! :))

2011-03-28 @ 19:07:43
URL: http://fannymalmstrom.blogg.se/
Postat av: Bianca

Hah du kan ju inte ens stava Ray Ben ? :o ahahha

2011-03-29 @ 15:04:51
URL: http://livetsombianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0