Orka eller orka inte!



BAKGRUND:

01. Fullständigt namn? Rebecca Frida Maria Lööf
02. Exakt ålder? Fjorton år, fem månader och 25 dagar.
03. Vart bor du? Stockholm, Ekerö.
04. Bor tillsammans med? Mamma, pappa och storebror.
05. Husdjur? Inga alls
07. När är du född? 1996
08. Klass? 8an
09. Vilket år tog du studenten? Tar om fyra och ett halft år*
10. Något jobb? Nej, men praoar just nu :D
11. När gick du upp i morse? 06.00 
12. När ska du sova? Om en jävla massa timmar!
13. Duschat idag? Nej, igårkväll. 
14. Kramat någon idag? Nej..
15. Pussat någon idag? Nej..
16. Vad har du ätit idag? En macka
17. Dagens klädsel? Mjukisdress 
18. Dagens smink? Bara mascara 
19. Dagens sötnos? Dagen har knappt börjat.. så ingen än!
20. Dagens roligaste? Samma som ovan

SOCIALT:

21. Har du många vänner? Ja, det måste jag säga att jag har!
22. Hur många har du kysst? Har inte räknat ;)
23. Vem kramade du senast? Kajsa och Agda
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Inte en enda
25. Hur gammal är din pojkvän/flickvän? Singel :(
26. Hur många bästa vänner har du haft genom åren? Förstod inte frågan riktigt. Har haft flera på samma gång! Och har fortfarande. Evelina har alltid hängt med. Men det har väl alltid varit ca 3 st som varit mina bästa vänner. 
27. Har du pojk-/flickvän? Nej..
28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? '' Tjena pinglan, träffas snart? '' Från okänt nummer ''/

FAVORIT:

31. Film? Poseidon 
32. Låt? Good Ridance, the real sleem shady, Send me on my way.. hehehhehe (aaa)
33. Mat? Typ oxfilé :/
34. Dryck? Cola, kaffe, chai latte♥
35. Färg? Svart, vitt, rosa, vetefan :)
36. Bok? Linas kvällsbok, typ den enda ja läst i hela mitt liv xD  
37. Stad? Stockholm, Göteborg.
38. Land? THAILAND!!!!!!!
40. Strul? hahah, ja ni..

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Emelie Rasmusson, shit va ja saknar henne...
42. Personen du kysste? Danne trorja
43. Gången du spydde? Minns ja faktiskt inte 
44. Gången du grät? Var ett bra tag sen! Eller neeej justsatan, de var igårkväll :/
45. Pizzan du åt? Söndags
46. Gången du var i Göteborg? Somras, saknar det som faen
47. Gången du var i Stockholm? Här är jag la alltid.. 
50. Personen som såg dig gråta? Minns ej

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? båda, vitt i såna fall..
52. Hund eller katt? Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hihih, boooth
54. Tvspel eller datorspel? Inget
55. Singel eller upptagen? ÄR singel, VILL va upptagen
56. Film eller bio? Bio, ääääälskar bio!
57. Lunarstorm eller facebook eller Playahead? Facebook. Men pinsamt nog saknar jag fan playhead! Gjorde mitt första konto år 2006, äääälskade det då. Sen efter några år kom facebook.. som när man tänker efter är jävligt mycket tråkigare. Men då lämnade jag i alla fall playahead och blev den jag är idag. tyyyppp :D :D
58. Sommarlov eller vinterlov? SOMMARLOV
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Paradise hotel, har aldrig sätt big brother ^^
60. Har du svart hår eller blondt? Blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? Mörkblåa
62. Choklad eller lakrits? Båda. Fast vissa lakritssaker hatar jag
63. Göteborg eller Stockholm? Älskar båda städerna
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? Typ... pizza
67. Randigt eller prickigt? Inget, men kanske randigt
68. Älska eller älskas? Båda är fan aweeeesome
69. Leva eller dö? Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? Som jag verkligen älskar på riktigt, hm... 7 kanske (med familj + släkt inräknat)
71. Personer du hatar? En.. halft.
72. Pojk-/flickvänner du haft? Minns inte, det var väldigt länge sen..
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Fem tror jag
74. Glassar du ätit på en dag? Fem kanske, ren chansning 
78. Personer du saknar just nu? Som jag verkligen saknar jättemycket... tre
79. Gånger ditt hjärta brustit? Flera, men 1 gång brast det som faaaaaan

VEM:

80. Vill du kyssa nu? jaa
81. Ska du träffa imorgon? Fotbollslaget, familjen, folket på praoen
82. Sjöng du senast för? Sebastian, Filip, Olle, Eve och Alice i skype.
83. Är din bästavän? De som står mig absolut närmast just nu är Elise, Evelina, Pernilla, Jun.
 84. Spelade du tvspel med senast? Minns ej
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Lollo. Romantiskt de skulle bli...
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Kommer inte på någon för sekunden
87. Förtjänar att dö? De som dödat
88. Är söt? Alla mina vänner
89. Vill du sova bredvid inatt? Secret :$$$

VAD:

90. Gör dig glad? Sommaren, vänner, folk med humor 
91. Gör dig ledsen? Planerade saker som inte blir av, skolan, menade elaka kommentarer
92. Vill du helst göra nu? Shoppa, åka utomlands, myyysa med någon. 
93. Önskar du att du slapp göra? Tänka på skolan.
94. Vill du ha nu? Pojkvän, Ben&Jerry.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? KANSKE systemkamera, massssaaa oddmolly♥
96. Längtar du till? Spanien om två veckor, Gothia cup i sommar...
97. Tycker du om dina betyg? Inge vidare
98. Ångrar du i ditt liv? Att ja använt ordet älskar till ett par personer jag inte älskar, ångrar det så jävla mycket och skäms som fan. Eftersom jag själv avskyr missbruk av ''älska'' är det bland de största misstagen jag gjort ''/ 
99. Är det bästa som hänt dig? Mina vänner, mamma
100. Hur mycket är klockan? 12.55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0