Dagens hiss&diss!


Pälsvästar. Så läskigt jävla snyggt. Med en skinnjacka under och massa smycken, gaaah! Måste köpa en till våren, kommer bli awesome. Dör så fort jag ser en tjej med pälsväst på stan. Hehe..
♥ Människor som aldrig kan bjuda på sig själva.
Som ALLTID tar bort taggar på facebook och som håller för ansiktet så fort man tar ett kort. Okej, vissa har grymt dåligt självförtroende. Men jag menar överhuvudtaget, i sättet också. Såna personer som aldrig kan skämma ut sig och alltid ska beté sig helt prima och tråkigt. Livet blir fan nice när man bjuder på sig! Skitsamma och man skämmer ut sig lite, it's fun!


Kommentarer
Postat av: anonymous

vrf tog du bort bilden på dig som fjortis på fb??

2011-03-08 @ 22:51:19
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; HAHA. För det första så var det fille dahlqvist som hade bilden som profilbild, inte jag. Oh för det andra var det än så läskigt ful bild som togs för två år sen när jag och mina andra två nolifers till vänner skulle DRIVA. Folket på facebook trodde ju jag gick runt sådär seriöst?! Och varför då vilja ha kvar en sån bild? Jag fick panik och tvingade filip ta bort den. Jätteful var den också, så här har du en hel del anledningar till varför den är borta!

2011-03-09 @ 06:39:34
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/
Postat av: matilda

Hahahhaha becca ÄÄÄÄÄGD! :D <3

2011-03-11 @ 20:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0