V I N S T !

Hemma från den första matchen i cupen! Man kan väl säga att turneringen startade bra, vi hade bara en match ikväll och den vann vi med 10-15, härligt tjejer! Imorgon har vi två nya matcher att tagga till för, mot Västerås och Tyrold. Vi ska såklart vinna dom också och ta hem hela den här jävla cupen!

Ska in i duschen nu, efter det har jag flera stycken jag måste ringa. Bland annat Elise, Evelina och Louise. Viktigtvikigt! Alla mina tre brudar har kommit hem från att ha varit utomlands, så det behövs snackas. Bloggar om en liten stund igen, måste blöta mig. Kyssar♥


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Älskar bilden!♥

2011-03-04 @ 22:55:17
URL: http://malmjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0