6-0 är nice!


jag direkt efter duschen!

Sitter i mitt rum och väntar på mina vänner som är ute och lirar fotboll och ska komma i skype. En massa gäster är på nedervåningen, vi har nämligen kalas.. min pappa fyller år idag! GRATTIS PAPPA :D I alla fall så gick fotbollmatchen idag jättebra, vi vann med 6-0. En del av matchen spelade vi bara med 8 spelare på planen istället för 11. Spelade också hela matchen utan ett enda byte, två gånger 40 minuter, 80 minuter utan byte med andra ord.. jobbigt men det gick ju grymt endå. Vi har gjort 14 mål på två matcher, inte illa! Nu ska jag ner och käka godis, puss så länge♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0