DENNA HELG....


Vaknade för 40 minuter sen, gick ner för att för att hämta oboy och kollar ut genom fönstret. REGN?! Åh vad jag hatar det, eller nej det är ganska nice ibland när det är äckligt varmt i luften, men nu är det inte det.. och då hatar jag det. Har fotbollsmatch klockan fyra också, på vallen. Denna gång är det blandat några 96or och några 95or. Jaja, får väl skita i regnet och bara köra på, är sjukt taggad!

För att släppa er tätare på mitt liv berättar jag väl lite om vad som hände igår också. Hade somsagt match med damlaget, det var jag, Diana, Amanda och Esther från 95laget som var med. Vi förlorade tyvärr matchen med 3-1, jobbigt var det. Fick börja på bänken och efter tio minuter gick jag in och spelade tills matchens slut. Damerna spelar ju 2x 45 också, 1 timma och tjugo minuter.. pju. Jaja, Diddi gjorde illa handleden rejält, krya på dig! Kvällen igår var hur lame som helst, åt godis och snackade telefon. Kunde inte dra ut eftersom jag egentligen behövde plugga. That was that alla ointresserade!

Tagen i fredags, då jag, Pernilla och Jempa var hemma hos P och hade det skitnice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0