DET ÄR INTE JAG!

Det är någon jävel som har exakt samma ip som mig?! Som skriver massa ''elaka'' och onödiga kommentarer anonymt på MIN blogg, sen när jag kollar ip adressen på mina kommentarer ser jag att det är exakt samma, vafan det borde ju inte kunna gå? I alla fall... plus att denna person verkar jag känna också, eftersom den vet en hel del om mitt liv. Om ni får några skitkommentarer på era bloggar och ser att det är min ip-adress så är det inte jag! Det är även vissa omogna saker som kommenterar i mitt namn ''Rebecca Lööf'' och länk till min blogg, men somsagt.. om det är något omogen kommentar så hoppas jag att ni förstår att det inte är jag! Nu vet ni det. Kramkram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

man har bara samma Ip adress som dom i huset ;) just so you know

2011-05-17 @ 11:18:41
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; ja såklart jag vet, det är ju därför det är så konstigt :)

2011-05-17 @ 16:14:34
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0