Fäller tårar varje dag...


Ler du så ler jag. Jag älskar dig lillebror♥


Kommentarer
Postat av: elin

Haha, en kille som du träffat en gång. Pinsamt Beccan..

2011-05-11 @ 00:23:11
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; HAHA, för det första så har jag fan inte bara träffat honom en gång? Spanien var inte första gången jag träffade Christoffer?



Och för det andra så har du INTE EN JÄVLA ANING om hur nära man kan komma en person när man umgås dag och natt med den i en vecka, du har väl för i helvete ingen aning hur pass bra i känner varandra? Det pinsamma är att jag känner dig som skrivit kommentaren och att du inte vågar visa vem du är. DU ÄR PATETISK VÄNNEN!

2011-05-11 @ 07:16:09
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/
Postat av: Erik Johansson Flagbert

: elin

Haha, en kille som du träffat en gång. Pinsamt Beccan..

2011-05-12 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0