JAG FORTSÄTTER!

JAG HAR ÅNGRAT MIG - Klart som fan att jag inte ska sluta blogga. Blir dock lite mindre inlägg under denna och nästa vecka, har ett jättestort projekt i skolan!




Kom hem från fotbollsmatchen för en timma sen, ännu en vinst, denna gång med 4-0! 8-0, 6-0, 40-0.. så har denna sessång börjat! Vi leder divission 2 överlägset, grymt. Har fotbollsmatch på lördag också, med damlaget!  Det jag minns från 95laget är jag och Diana den häääärliga tjejen! Och nervös kan man väl lugnt säga att jag är. Uppdaterar mer imorgon då jag kommer med en nyhet som gör att mitt liv är underbart just nu, men det blir imorgon somsagt. G O D N A T T♥


Två bilder från skolan denna vecka!


Kommentarer
Postat av: Diana

Hahah, du är häärlig!

2011-05-12 @ 21:11:59
URL: http://dijanas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0