MIN HELG

Hej alla underbara läsare! Har somsagt kopplat bort bloggen denna helg, och med andra ord kopplat bort er ur mitt liv ni följer med hjälp av bloggen. För att ni ska vara med i svängare berättar jag om helgen nu!

I fredags åkte jag och Pernilla in till stan runt halv fem, vi åt en snabb middag i kungshallen och åkte sedan till Nacka för att kolla på semifinalen i Talang 2011. Hade somsagt fått biljetter gratis, så vi körde till på det.. direktsänning och grejer!
I lördags gick jag upp klockan sex på morgonen, då var det dags för Pingstcupen i Eskilstuna! Var med i den cupen förra året också, då jag körde mina första matcher med 95laget som jag spelat med sen dess, fun! Fotbollsmässigt gick det jättebra, vi vann hela våran grupp och jag gjorde tre mål.
Idag gick jag upp klockan sex igen. Åkte iväg till Eskilstuna för att vinna cupen, vi kom enda till final.. tyvärr förlorade vi med 2-1, vilket var fel. Domarjäveln dömde offside på mitt mål, fast det var långt ifrån. Alla var så jävla sura! Men medaljer, pokal och ett silver tog vi hem vilket är grymt!

Jag och bästis outside talang!

Fräcka!

Markolio och Dogge, vilka grabbar♥

Becca och Esther taggar inför match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0