Min valborg 2011


Ful på mig, men i alla fall.. Jag och Elin!

Rätt c00la

Sanny och Elin, snyyyyyyggt.

Jesper, jag, Elin, Oskar och Danne!

Tre på en rygg.. fräckt!

ChIlL?

Började med att jag stack och mötte Elin, Erik, Matilda och Tanja. Stod och snacka lite och mötte även på Ida, Anton, Eddie, Evelina, Alice och Elvira.  Jag och Elin bestämde oss för att dra till bromma och träffa Rolle, Oskar och några fler.. vi träffade Matilda, Linn, Amanda, Sanny och Amanda J på bussen och bestämde oss då för att hoppa av vid ekebyhov tillsammans med dom. Drog upp till brasan där vi träffade på väldigt många vi kännde, de som vi var med mest var väl Jesper, Sanny och ligan, Danne, Ludvig, Jesper M, Robin, Erik osvosv. Vi var vid brasan där och hade det trevligt i ett par timmar, mot slutet kom också Daniel de Mander, Jim, Micke, Olle, David och alla dom. Runt 23.20 drog jag, Elin, Jesper, Jesper M och Ludvig hem till Jeppe ett tag och chillade, värmde oss. Kom hem runt 00.00 så det blev inte så sent för min del!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0