Om jag längtar till sommarlovet? JA!


EKEN CUP - Näststörsta utomhuscupen i hela världen. Laget har varit med varje år, en grymt roligt tradition! Våra killkompisar som var med oss i Spanien från RP i Linköping ska också vara med på cupen, saknar alla hur mycket som helst så det ska bli sjuktroligt.

GREKLAND - Bara några dagar efter sticker jag till Grekland och Rhodos! För nionde gången faktiskt, älskar det stället! Är borta i en vecka and will maybe be there with a friend. Ska bli hur nice som helst i alla fall!

PERNILLAS LANDSSTÄLLE - Okej, detta är inte säkert. Men vi ska försöka få ihop så jag följer med till bästis landställe i somras, fysaaaaatan vad mysigt.

LINKÖPING MED PERNILLA - Yesyes, vi ska bo hos våra kompisar i Linköping några dagar! Vi känner över 20 pers där som vi saknar som fan och ska umgås med i sommar. Grilla, bada, sola och ha det hur kul som helst!!

GOTLAND - Ohyeah, som nästan varje år ska jag troligtvis till Gotland, får som vanligt kanske ta med en kompis. Våran släkt äger två hus där! Ett utav dom är en enooooormt stor lada. Jag och Pernilla sov helt jävla ensamma i ladan i somras, så kom det in någon i huset.. ringde mamma, fick panik, vi båda låg och darrade i sängen och har aldrig varit så rädda i hela vårat liv. Oh fyfan vad jag minns...

SKÖVDE - ''andra släktens'' underbara landställe. Ligger dock en halvtimma utanför skövde och där min mormor&morfar, kusiner osv bor. Men det är i alla fall bland det mysigaste ställerna jag vet! Alla kusiner är alltid där samtidigt, grillar varje kväll... oh fyfan vad jag älskar det placet!

GOTHIA CUP - Finns inga ord för hur mycket jag längtar. Världens största fotbollscup ska vi delta i i sommar! Jag tror nästan alla vet vad Gothia är, och hur stort det är. Liseberg, fest varje kväll, matcher varje dag, världens största invigning, lära känna nytt folk, oh god damn.. finner inga ord för hur mycket jag längtar.

Jag och Pernilla. Gotland 2010♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Satan i gatan vad kul vi ska ha i sommar bästis!!!! Jag älskar dig så himla mycket!

2011-05-03 @ 22:54:43
URL: http://pernillalinneaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0