SEGLING - Är det en sport?


Ska egentligen inte upp förns om 25 minuter, men vaknade utav mig själv som alltid. Idag är det i alla fall tisdag, en helt ny dag! Igår började jag grina och fick panik på slöjden för jag hade så galet ont i magen, har det nästan varje måndag, men aldrig som denna, ägglossning troligtvis (fan måste börja ta tabletter eller något skit) Fick lägga mig i en säng brevid skolsyster och dog där ett tag, efter en stund kom min storebror och skjutsa hem mig på moppen. La mig direkt i sängen och kollade på film - Där hade ni anledningen till att jag inte bloggade igår.

Nu är det i alla fall en ny dag - tisdag. Min ''hatdag''! Kommer dock inte bli så idag, dagen är hur chill som helst. Klockan halv nio åker jag iväg till Skå där min klass ska segla ett tag (Har aldrig seglat i hela mitt liv, kommer typ bita sönder masten) Och ja.. det är väl det enda vi ska göra idag. Vi får sluta efter det, cirka halv 12. NICE! Då drar jag och möter upp Jenny vid hennes skola och vi sticker till brommaplan och solar. Ska sätta på mig fula och sköna kläder att segla i nu, hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Filippa!

Snygg Blogg! ;)

2011-05-31 @ 07:10:10
URL: http://filippalundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0