Tycker synd om dig min vän...


MATILDA - okej, jag ska ta ett allvarlig snack med dig, för jag känner att det här måste få ett stopp. Jag känner mig så ensam, allt bara slits ifrån mig, plånboken är tom som en tom A-brunn. Hjärnan har lika många hjärn celler som en dromedar har tår (ca 8 st). Hjärtat är tommare än tommast och inget går att gämföra med sorgen jag har. Jag vet inte om du förstår? Men jag ska förklara, livet suger, jag har inget kvar. Mitt rum brann ner igår kväll och allt försvann, jag är pank och vännerna bara sviker. Imorgon ska jag sjunga med musik magnus eftersom jag ska uppträda med ''big girls dont cry'' på avslutningen, jag hoppas du ser fram emot det, verkligen hoppas. För jag bryr mig verkligen om din uppmuntran, när du sätter dig brevid mig på bussen och ler sådär, jag smälter, på riktigt, det blir fan floder under armarna för du är så het!!!! Vet du vad? Jag tror jag är kär i dig, min syster, jag är kär i dig. Nej jag skoja, hela texten är på driv. Läste nyss en bok om två lebbar därför kom det sista med, ha en bra dag!

REBECCA - Gunilla Wessman - 556502-1796, psykolog. Det är något fel på dig, du behöver hjälp.

Kommentarer
Postat av: Matilda Molin

Vet att du älskar mig, gunilla svarade inte btw <3

2011-05-16 @ 22:14:16
URL: http://matildatm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0