VÅRRUSET 2011


HAHAHHA, fulaste bilden någonsin.. but i like it!

Fint, nice osv.

Ja... det var några jättemånga tusen.

Jag och Matilda direkt efter loppet, oh gash.. töntigaste jag sett, livet går vidare ''/

Världens största regnbåge kom upp på stockholms himmel! Dubbel och grejer, ballt.

Som nog inte så många visste så var jag med 96laget idag och sprang vårruset! Ett lopp mitt inne i stan på 5 km. Vi hade det skitmysigt! Picnik och annat efteråt. Hade ont på lite olika ställen så kunde inte riktigt göra mitt bästa, men fick ett astmaanfall i slutet så blev endå trött när jag passerade mållinjen. Är helt slut i kroppen, och har match imorgon också - bäst att gå och lägga sig. G O D N A T T♥

Kommentarer
Postat av: patricia

Sv; det kom jag inte riktigt ihåg! ;)

2011-05-26 @ 07:50:25
URL: http://patrichias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0