Veckans planer...

Min vecka är rätt fullspäckad måste jag säga. Imorgon har jag fotbollsmatch med DAMLAGET, hur läskigt?! Debut för min del. Ska testa och spela en match och får välja själv om jag vill fortsätta spela med dom eller inte. På onsdag så har jag fotbollsträning, på torsdag handbollsträning och på fredag så ska jag vara med Pernilla. Vi har bestämt oss för att åka in till stan och se på bio, och ha det mys bara hon och jag. På lördag har jag fotbollsmatch och även stort kalas i huset för min pappa fyller år. På söndag... inget planerat, antagligen vara med Pernilla och plugga. Det var denna veckas planer! KyssN.


Två webbcam bilder ni inte sett!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jasså, väder prognosen visade alltså fel? ;)

2011-05-02 @ 22:12:04
Postat av: Rebecca Lööf

Sv; Hihi, men det blir ju varmt veckan efter din tokeeeeeer! :D

2011-05-03 @ 11:36:23
URL: http://rebeccaloof.blogg.se/
Postat av: Isabelle

fint hår:)

2011-05-05 @ 14:40:58
URL: http://isabellepalmgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
class="formskugga" Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
class="formskugga"
URL/Bloggadress:
class="formskugga"
Kommentar:
class="formskugga"
Trackback
RSS 2.0